Marktonderzoeker / cx-specialist
- Eindhoven
- 6 mnd
- Woonbedrijf
Woonbedrijf
Wat betekent het ècht om te luisteren?
Bij Woonbedrijf geloven we dat de kracht van onze organisatie zit in ons vermogen om onze bewoners te begrijpen – wat hen bezighoudt, wat hen drijft en wat zij nodig hebben om fijn te wonen. Als specialist Bewonersbeleving maak jij dat luisterend vermogen tastbaar. Voor jou staat de stem van de bewoner daarbij altijd op één. Op basis van onderzoek, data en ervaringen breng jij hun wensen en beleving tot leven in de organisatie. Je verzamelt en analyseert data, leg verbanden, signaleert trends en deelt jouw bevindingen en concrete verbeteracties met collega's binnen en buiten je afdeling. Zo verander je data in daden en help je Woonbedrijf groeien naar een organisatie die structureel luistert naar haar bewoners.
Jouw werkzaamheden bestaan uit het:
- Luisteren naar de behoeften van onze bewoners via de onderzoeken die je doet en deze vertalen naar concrete verbeteracties op gebied van wonen, leefbaarheid, duurzaamheid;
- Initiëren, opzetten en (laten) uitvoeren van onderzoek, gebruik makend van verschillende methoden zoals digitale vragenlijsten, telefonische of fysieke interviews, klantarena’s en klantenpanels;
- Analyseren van onderzoeksresultaten en/of bestaande data;
- Advies geven (schrijven/presenteren) aan betrokken collega’s, management en directie op basis van overzichtelijke rapportages van de uitkomsten;
- Adviseren over onderzoeksmethodiek, data-verzameling en uitvoeren van het onderzoek. Denk hierbij ook aan privacy, data verwerken en opslaan, communicatie en eenduidigheid/continuïteit;
- Onderhouden van de relatie, afspraken en contract met uitvoerende onderzoekspartijen;
- Initiëren van verbeterprocessen rondom bewonersonderzoeken en data
- Aanjagen en initiëren van acties ten behoeve van het continue verbeteren van onze organisatie op basis van opgedane inzichten uit onderzoek.
Dit neem je mee:
- minimaal HBO-werk- en -denkniveau;
- Minimaal 4 jaar werkervaring op gebied van onderzoek en/of customer experience;
- een stimulerende, motiverende aanpak en je werkt oplossingsgericht.
Randvoorwaarden:
- Opdrachtduur: z.s.m. tot en met 30 april
- Inschaling: Schaal I CAO Woondiensten
- 24 uur per week.