Medewerker Bewonerscontact
- Eindhoven
- 6 mnd
- Woonbedrijf Eindhoven
Woonbedrijf Eindhoven
Vragen van bewoners die binnenkomen via diverse kanalen (online, social media, telefoon en fysiek in de woonwinkel) zijn op een juiste wijze zelf afgehandeld, een en ander in correct Nederlands en Engels.
Specifieke vragen en behoeften aan dienstverlening zijn juist geïnterpreteerd en doorgespeeld aan betrokken collega.
- Kunnen en willen werken vanuit kantoor in Eindhoven (tussen 08.30 uur en 17.00 uur)
- 32 tot 36 uur beschikbaar per week;
- Makkelijk kennis op doet van systemen en met meerdere systemen open en met 2 schermen kan werken;
- Zich kunnen inleven in de bewoner, werkt natuurlijk met belscript maar moet wel flexibel zijn om het gesprek goed te kunnen voeren;
- Ervaring met pro-actie uitbellen;
- Zich duidelijk en goed kunnen verwoorden, aansluiten op de bewoner hierbij is van belang;
Je neemt regie over je eigen leerproces, verbetert continu het werk en gebruikt standaarden.
Fouten maken mag en fouten worden gezien als een leermoment voor verbeterpunten. Je voert hierover proactief het gesprek met je leidinggevende. Je stelt de bewoner centraal in je gedrag en handelen en zoekt actief de samenwerking op met collega’s, omdat jij gelooft dat je samen meer bereikt dan alleen. Woonbedrijf is constant in beweging en dat ben jij ook, je hebt een flexibele houding en zorgt dat je breed inzetbaar bent, nu en in de toekomst
Het betreft een tijdelijk rol binnen Woonbedrijf. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Flinter.